Uživatel PAP28 na Motorkari.cz mě požádal, abych napsal něco o padacích rámech kolem motoru na mé Hondě a přidal fotky.
Tedy - padací rámy SW-Motech, zakoupeno myslím buď na motorkar.net, nebo u zastoupení SW-Motechu tady v CZ, někde v Brně. Přišli mi lepší tvarem a provedením, než Givi. Jsou precizní. Montáž jsem svěřil motoservisu, chce nejlíp zvedák, abyste si podložili motor, který o milimetr (nějaké desetinky prostě) klesne, když padák montujete do držáku motoru a vlastně ho v jednom bodě "vyvěsíte" z rámu. Montáž vlevo byla jednoduchá, montáž vpravo chtěla myslím demontovat nějaký kryt mezi motorem a rámem, aby bylo možno provléct šroub a vymezovací podložka mezi držákem motoru a motorem chtěla o nějakou setinu naplocho ubrat, aby se to tam nemuselo nabušit kladivem :-)
Ale to je daň za to, že prostě je to všechno děláno natěsno a přece jenom, někde se mohou potkat tolerance tak, že je to na krev. Takže se vpravo na té tlusté vymezovací podložce - futru srazila o setinku hrana a setinka se ubrala z plochy a pohoda. Nicméně, jeden člověk na parkovišti by to nenamontoval.
Chce to nejlíp 4 ruce a dílnu! Padáky jsou bytelné, lze na ně zčásti položit nohy, když jede člověk dlouhou štreku a chce si protáhnout kolena. Což jsem dělal při cestě do Alp. Nic nevibruje, chováno motorky se nezměnilo. Takže spokojenost a mohu doporučit.
Žádné komentáře:
Okomentovat