Honda absolvovala předepsaný servis k najetým 6 tis. km (měl jsem přesně 5.083 km). Bohužel, najet přesně 6 tis. km a jít na servis se mi nepovede kvůli dovolené. V Auto Jarov si ráno vzali motorku a odpoledne hotovo (mohlo být i na počkání za 2 hod). Nechal jsem se přesvědčit a nechal jsem si tedy i vyměnit olej + filtr. Protože mám 20% slevu kvůli zákaznické kartě, nějaká Kč se ušetří za práci. Olej je v moto Catrol Power 1 Racing 4T10W-50 , 450,- Kč/litr :-(
Cena za servis 2.368,- Kč. Tak to by ještě šlo... Nakonec, motorka mi musí zůstat dlouho, tak jsem ji teda rozmazlil :-) Foto jen pro dokreslení, z obyč.mobilu. Proto ta rozmazaná čmouha.
Prohlédl jsem si v klidu před převzetím své moto novou CBF 1000 a - a ne. Ta starší je hezčí. Snad by mi nevadil jen jeden výfuk (mám ho taky jen jeden), ale je takový bachratý, tlustý a moc vyosený, jak na Banditovi. Ten "nos" na kapotáži vepředu se mi nelíbí. Co se mi líbí, je kupodivu palubka, ač jsem jinak příznivec 2 "budíků". Madla spolujezdce jsou taky hezčí na starší. No prostě, volil bych starší model. Někde jsem četl, že se zatím oba modely vyrábí souběžně. No ale mě je to fuk, jsem nadmíru spokojen se svojí 600 ccm :-)
Všem pěkný den.
pozn. - kamarád mi vysoustružil "rolny" na gumycuky pod sedlo, vložím je pod šrouby, co drží boční držáky tašek Givi. Nafotím a ukážu.