sobota 31. července 2010

Úchyty pro síťku - gumycuk k držáku brašen Givi

Kamarád Jirka - Falkkon mi vysoustružil z hliníku "rolny", které jsem uchytil pod hlavu šroubu, držícího držáky bočních brašen od Givi. Jde o to, že na místě jsou původní originální šrouby s osazením, které umožňuje navléci na to oko síťky na helmu na sedlo spolujezdce, či obtočit či přichytit gumycuk, když bagáž na sedle spolujezdce upevňujete proti posunutí a spadnutí. Při připevnění držáků Givi o toto osazení - "rolnu" přijdete. 

Bohužel, neměli v železářství pokovený jiný šroub M8, než s klasickou hlavou na klíč (žádný imbus v tomto rozměru M8 x 60, nebo s imbusovou čočkovitou hlavou a pod.). Tak zatím to funguje a až se naskytne šance, bude to vyměněno za estetičtější šroub.

Fotky jsou nouzové, mobilem.

Jirko, děkujuuuuu!!!

2 komentáře:

  1. Zdarec Bobe! Už nikdy ty šrouby nevyměníš. To já si říkal taky, když jsem vymyslel držáky kufrů, že je časem předělám do lepší estetičtější podoby. Nikdy k tomu nedošlo, držáky se osvědčily a já jezdím o 106 a estetika??? Šla na maliny a pořád ještě je na malinách. :-D Jura-Bizon

    OdpovědětVymazat
  2. no jo, to taky nevylučuju... :-) Hlavně že to drží fest, co? Ale zatím to nevzdávám.... Ale zase běhat po půl města kvůli 2 šroubům, no to se mi nechce.
    Bob

    OdpovědětVymazat