neděle 30. května 2010

VI. Setkání Jawa 650

Setkání proběhlo :-)

Snad se i povedlo, jsem zvědavý na ohlasy. Připojuji zatím pár fotek. Bohužel, fotoaparát byl nastaven na ISO 1600, nevšiml jsem si toho a tak proto ta "kvalita". Článek a komentář bude asi následovat.
Fotky jsou zatím průřez, další galerii doplním, až dostanu emailem další fotky. Na akci bylo nádherné počasí, ovšem, bez deště na zpáteční cestě by to jaksi asi nevyniklo :-D
A co za rok, ....jdem do toho zase?? 

















































































































4 komentáře:

  1. Zdar Bobe, byla to skvělá akce, dal jsem pár fotek na rajce.net, uživatel : chozef
    Je to focené mobilem, jen takové momentky.
    Pepe, zlín

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky,pro nás neúčastné aspon o tom,že víme,co,kdo,jak bylo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj jawahondoBobe a všichni správní jawaři. Jsme rádi, že jsme se mohli s vámi sejít a poznat vás. Díky za přijetí! Jste skvělí a akce byla nádherná. Konečně jsem taky poznal skutečné a zapálené jawaře a né jenom ty co si na ně hrají, když vyleští kývačku po prapradědovi. Na další akci přijedem.(už se těšíme). Sonča dostane taky 650 nebo 660 - ať zkrachuju, ale jawa bude žít!! No a když mě holky nase... Tak honda, nebo jawamane BMW. Mnoho šťastně ujetých kilometrů na motocyklech přeje TOM a SONČA

    OdpovědětVymazat