Venku to není právě na projížďku. Ale je ještě ráno a věřím, že to dnes půjde. Zatím jsem nafotil detail uchycení plotny kufru SHAD SH 45 k nosiči Alu-rack od SW-motech pro Hondu CBF 600 (S). On je ostatně identický i pro CBF 500 a CBF 1000.
Jak jsem psal, plotna je doscela masivní, kufr má nosnost 6 kg, takže je to zřejmě dimenzovaná s ohledem na nosnost (spíše obvyklý fakt přeložení kufru uživatelem). Subjektivně mi přijde masivnější, než u kufrů Givi Monolock, což je pochopitelné, mají udanou hmotnost 3 kg. Myslím, že je to více méně srovnatelné asi s Givi Monokey (10 kg).
Na obrázku jsem označil, kde jsem dodatečně provrtal plotnu kufru a do existujících otvorů v Alu-racku jsem protáhl 2 šrouby M5 x 50. M6 jsem nepoužil proto, že jejich hlavy (ač jsem použil zápustné) by příliš vyčnívaly na plotně a mohly by bránit řádnému přicvaknutí kufru. Díky pružnosti materiálu hlavy šroubů nepřekážejí. Pod matkami je rozšířená podložka z nějakého pružného & pevného plastu (nevím, kde jsem ji sebral) a poté kovová podložka, přichyceno samojistnou matkou.
Všechny šroubové spoje jsou pomocí samojistných matek, u jednoho páru šroubů, které drží kovové "packy", jsem přidal ještě jedny matky, aby bylo možno za vyčnívající kus šroubu přichytit případně bezpečně pružný "gumycuk", bude-li třeba sloužit plotna kufru jako "zahrádka" pro převoz neskladné věci.
Dnes ještě na moto přišroubuji boční nosiče textilní brašen Givi, pokusím se nezapomenout to zdokumentovat na foto.
Padáky SW-motech k motoru jsou objednány, kdy ale přijdou, to nevím. Snad je ještě letos vyzkouším při jízdě :-)
Všem příznivcům jedné stopy a vůně dálek prima den.
Žádné komentáře:
Okomentovat